ჩაშენებული წიგნები SCRIBD

пятница, 21 марта 2014 г.

მასწავლებელთა ურთიერთდაკვირვება ...დამკვირვებლის ფორმები

მასწავლებელთა ურთიერთდაკვირვების ფორმები
მოსამზადებელი კითხვარი
საგანი და კლასი _________________________ თარიღი ­­­­­_____________
გაკვეთილის ხანგრძლივობა _______________ მოსწავლეთა რაოდენობა _____
დამკვირვებელი ___________________________
1.რა არის გაკვეთილის მიზნები? რა არის მოსალოდნელი შედეგებირა კონტექსის გათვალისწინებაა მნიშვნელოვანი?
2.გაკვეთილის რა ასპექტებზე გსურთ შეფასების მიღება? (მაგ. ახალი მეთოდების გამოყენება, მოსწავლეებთან ურთიერთობა, ტექნოლოგიების გამოყენება, გაკვეთილის მსვლელობა და თანმიმდევრობა, დროის მართვა და ა.შ.)
3.რა კრიტერიუმები არის მნიშვნელოვანი? (მაგ. აქტივობების ეფექტურად გამოყენება, მოსწავლეთა ჩართულობა, პრეზენტაციის უნარ–ჩვევები)
4.კიდევ რა ინფორმაცია უნდა ჰქონდეს დამკვირვებელს? (ჯგუფის დინამიკა, პრობლემები ურთიერთობებში, პრობლემური საკითხები)

დამკვირვებლის ფორმა

სხვადასხვა რესურსები 
მასწავლებელთა ურთიერთდაკვირვების ფორმა
დამკვირვებლის ფორმა (ფორმა 1)
ქვემოთ მოცემული მიმართულებები შერჩევითია და არა სრულყოფილად ამომწურავი. გაკვეთილის დაკვირვების მიზნებიდან გამომდინარე, კატეგორიები შეგიძლიათ შეცვალოთ შესაბამისად.
საგანი და კლასი _________________________ თარიღი ­­­­­_____________
გაკვეთილის ხანგრძლივობა _______________ მოსწავლეთა რაოდენობა _____
დამკვირვებელი ___________________________
მიმართულებაკომენტარები
1.ორგანიზება
მიზნები და ამოცანები ეფექტურადაა ჩამოყალიბებული, მასალა ეფექტურადაა ორგანიზებულიგაკვეთილის გეგმა ორგანიზებულადაა აგებული, ინსტრუქციები ნათლადაა ჩამოყალიბებული.

2.პრეზენტაცია
ინფორმაცია ნათლადაა წარმოდგენილი, ინფორმაცია დაკავშირებულია წინა მასალასთან და მოსწავლეების საბაზისო ცოდნასთან, მიზნებსა და ამოცანებთან. გაკვეთილის ბოლოს ხდება ინფორმაციის შეჯამება და მომავალი ნაბიჯების მიმოხილვა.

3.სასწავლო მიდგომა და მასალები
სწავლების მეთოდები და შესაბამისობა მოსწავლეების საჭიროებებთან. სასწავლო აქტივობების სახეები, მოსწავლეთა წახალისება, გაკვეთილის და კლასის მართვა, შეფასების მეთოდები.

4.მოსწავლეთა მონაწილეობა
მოსწავლეთა მონაწილეობის და ინტერესის დონე. კლასის ზოგადი გარემო.

5.ზოგადი შენიშვნები



მასწავლებელთა ურთიერთდაკვირვების ფორმა
დამკვირვებლის კომენტარები (ფორმა 2)
საგანი და კლასი _________________________ თარიღი ­­­­­_____________
გაკვეთილის ხანგრძლივობა _______________ მოსწავლეთა რაოდენობა _____
დამკვირვებელი ___________________________
ზოგადი შენიშვნები
გაკვეთილის რა ნაწილი/ელემენტები იყო ეფექტური? (მაქსიმუმ 5)
რჩევები (მაქსიმუმ 5)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე!!!

>>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!